sobota, 13 września 2014

Ucieszycie się?

Witam!
To znowu ja. Obiecałam że będę kontynuowała opowiadanie. Dotrzymam obietnicy. Przepraszam tylko że tak długo zbierałam się na opublikowanie rozdziału. Naprawdę mi wstyd.
Bo wyszłam na osobą która szybko się poddaje i nie interesuje się swoim "dziełem".
Nie mam usprawiedliwienia. Ponieważ przez całe wakacje znalazłabym czas na napisanie kilku rozdziałów. Więc jeszcze raz przepraszam. Mam również nadzieję że ktoś to przeczyta i da o sobie znać.
Na początek zmienię wygląd, bo ten jest beznadziejny. Drugą moją czynnością będzie wstawienie 2 rozdziału w przeciągu godziny lub dwóch.
Tak więc, wracam. I tym razem się nie poddam! Jednak mam nadzieję że skomentujecie i się nie obraziliście :)
Mam teraz z tym opowiadaniem, jeszcze jedno. Więc skupię się tylko na nich i doprowadzę do końca. Jeżeli oczywiście będziecie komentować i czytać.
To, tyle. Jeszcze raz Przepraszam i Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy